Svensk journalistik när den är som bäst ;)
Jaa, Du, DET kan man allt undra! 
Ännu en påminnelse till varför jag inte läser kvällspress. Blir bara irriterad på dem.
Paulina
Kanske finns en anledning att detta tidning kallas Afton-ho*an? ;)
Suck….vem ska ha vad????
Denna blaska är rena skvallerblaskan med nästan enbart ointressanta…hmmm…ja inte är det nyheter iaf…vet inte vad jag ska kalla det…skvaller kanske…
Ja tittar man på bilden jag har bifogat så ser man att EN MILJON människor ska få sänkt pension. Det har betydligt mer nyhetsvärde och borde har en EXTRA rubrik över sig :/
åh vilken sensation…. Så ovanligt, att en kvinna blir gravid! Verkligen en värlsdhändelse…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Man blir bara så grymt irriterad på sådant löjligt skvaller. Detta är oxå ett grymt larvigt och irriterande exempel, rubriken säger en sak och när man slår upp det i tidningen så står det något annat.
EXTRA EXTRA
Gasoline med barn
(och så bläddrar man fram i tidningen)
Under gårdagen framkom det att Gasoline ofta drömmer att hon är med barn.
SO WHAT?! Seriöst, riktigt jobbigt med båda sorterna, dessutom va detta enbart ett exempel på hur det kan se ut!
Visst har aftonbladet många ointressanta nyheter men folk tycker om att läsa skvaller. Har ni inte sett hur många rena skvallertidningar det finns ute i affärerna?
Jag brukar läsa aftonbladet på nätet, det brukar stå en del om viktiga nyheter också.
Sara
Hur ska hon kunna amma? Eller det ska hon kanske inte.
Lugn, det kommer nog snart en EXTRA EXTRA artikel om det också ska du se ;)