Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett30-ot-trådar
Läst 1843 ggr
Tatsja
0

OT:Mors dag

Idag är det den sista maj och mors dag. Ni glömmer väl inte att gratta henne?

Även om ekonomin inte tillåter något extra, så kan man kanske baka en liten kaka, eller hjälpa mor med städning. Laga middag. Allt behöver inte kosta så mycket.

Grattis till alla mödrar

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Alexej
0

Undrar om mina barn vet om det…Oskyldig

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Gullan402
0

Mina barn vet, har fått en stor blmombukett och kort.Flört

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

spiritedaway
0

Klart jag inte ska glömma min mor :) Tyvärr blir det bara ett telefonsamtal, men jag får träffa henne om typ 2 veckor.

Norrann
0

Jag har grattat min mor och blivit grattad själv,två kom med tårta så vi har verkligen kalasat idag.Fina blombuketter också,de vet att jag tycker om blomster.En härlig dag med en dotter som skötte matlagning och disk också,imorgon blir det min tur igen.

shintaida
0

Jag har grattat lilla Mor idag. Hon bor 74 mil från mig, så det blev telefonledes.

Ska skicka en bok till henne i veckan. Den handlar om Elvis Presley, vilken hon avgudade på sin tid. Skrattande

Och sen ringde min tösabit och grattade MIG! Present är att vänta i veckan från henne. *spännande*

Men min son har inte hört av sig. Gråter Trist….

Båda bor långt från mig.

Min dotter 47 mil härifrån och min son 71 mil bort.

Mitralis
0

Jag har köpt ett halsband och ett armband i samma stil som hon får trä själv. Och så har jag köpt några änglar som hon kan måla själv. Lite pyssel alltså =) Det blev mycket uppskattat.
Till svärmor blir det ett fiskekort för hon tycker om att fiska.

Vi firade min systers dotter på morsdag för hon fyllde år (3år) dagen före, men vi slår ihop det lite med morsdag. Vi brukar slå ihop den andra dotterns födelsedag med farsdag också för det är bara någon dag emellan.

Hawknestgrove
0

ja jag vinkade till morsan i det blå!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Tatsja
0

Sen är det ju så att det finns de som inte är förtjänsta av att grattas. Ställde en fråga en gång om det.

föräldrar

Jag känner inte att jag har en mor. Så för mig blev det bara ett samtal.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?