toapapper
härromdagen fick jag en massa toarullar av min granne , dom kommer räcka säkert ett halvår, han hade beställt så mycket att det blev för mycket , han brukar ringa till någon affär när han inte orkar åka och storhandla , då kommer dom hem med varorna-,,,,till honom..jag misstänker att han är miljonär,,,,för han har ett topp jobb, men renoverar alldrig lägenheten eller reser eller gör något överhuvetaget,,,,,men ibland kommer det hem ett gäng och städar lägenheten åt honom och ibland kommer det hem matvaror som han beställt..och ibland åker han taxi hem från jobbet..
Det låter som en toppengranne som gav Dig toarullar! Hoppas att det var papper på dem med! 

skälvklart var det papper på dom, shintaida…

det kanske va ett raggningsknep?
Jaaa, vem vet?? *fniss*
Det BRUKAR ju vara blommor, men man kan ändra sig och vara lite udda.
Gick Du på raggningen?? *ler*

Hehe! Gulligt raggningstips!
Inte helt fel med grannar ibland!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Lite ovanligt att få, men det är bara att tacka och ta emot. Det är ju bra att ha hemma 
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Toapapper är alltid bra att ha ;) Här hemma brukar vi glömma att köpa där och då blir det jobbigt när man sitter där på toaletten och inte har något papper =P

jag har ochså en förmåga att glömma att köpa toapapper , men nu har jag så jag klarar mig länge,hurra för snälla grannar,,men jag funderar på vad jag ska ge honom

Hushållspapper eller en toaborste…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
hahahaha…det var roligt!! 

Ett mycket udda raggningsförsök må jag säga
Nå, Siberlina, har han något för det? Är du intresserad eller inte?
Själv tror jag dock inte på kärlek mellan grannar, det kan snabbt sluta i grannfejden kan jag tänka mig
.
Å andra sidan har jag inga potientiella grannar som kan komma i fråga, mest äldre gamla damer (mellan 80 och döden typ), en barnfamilj (pappan där är min allt-i-allo vaktmästare) men inte min typ sen har jag en visserligen en ungkarl vars tomt gränsar till min tomt men han är inte heller min typ. Inte otrevlig eller så men han kan ju inte prata
, en sån där person som man vill skaka fram orden på eftersom han är så seg och fåordig.
Så jag har ingen att testa det nya raggningsknepet med toarullar på

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

vi har varit grannar länge ,så varför han plötsligt skulle försöka ragga med toarullar verkar lite skumt,men han är trevlig …
haha, den var var bra, Siberlina! Mojtapapper i stället för blommor…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ja, jag blir då gladare av att få toapapper än blommor.
Maken kom hem för någon vecka sedan med ett lass dasspapper, dessutom ett gäng diskborstar från jobbet (kan tillägga att de skulle slängas annars). Jag skuttade bokstavligen av förtjusning.
Och iförrgår kom han hem med engångshandskar i min storlek, precis det jag önskat mig (har eksem på den ena handen). Jippie!

ja det är ganska bra att slippa köpa toapapper på några månader
ja det var ju faktsikt väldigt gulligt.
Hushåller man så kan det räcka långt. Jag fick en bal av min mamma när jag flyttade hemifrån och när jag ca ett år senare flyttade igen för att bli sambo hade jag fortfarande några enstaka rullar kvar.
Hi hi hi Ja verkligen ett bra sätt att visa sitt intresse
Nu kankse han väntar då på att bli bjuden på kaffe….Vem vet vad det kan leda till 

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

vi får väl se…
Bara han gillar katter, så! Eller hur?
Nu vet jag! Du fick pappret så att du kunde bjuda in honom på kaffe och torka upp kaffet han senare kommer att spilla ut ;)