Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett21-myndigheter
Läst 2651 ggr
Imasy
0

FK kollar öldrickare

Alexej
0

Helt knäpp.

Det finns möjligheter att beställa (helt laglig) i förväg och då kan man få allt lastad.

Precis som bloggskrivaren här skriver: http://ailascommonsense.blogspot.com/2009/06/hur-ska-dom-bevisa-vem-som-lastade.html

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

huskatt08
0

Suck….trodde Fk var översållade med arbete och ligger efter vad gäller beslut o utbetalningar Förvånad

Tydligen inte!!!!!! Skrikandes

Sara
0

Om personen uppenbarligen klarar att lyfta tungt men är sjukskriven för att inte kunna göra det så kanske h*n inte borde ha rätt till sjukpenning.

Men som det står i ena länken, hur vet FK att det är personen som lastat?!

Sara

Imasy
0

Precis, om jag hade grava ryggproblem men vill åka till Tyskland och handla vuxen-saft, vem är det som säger att det är just jag som lyft in det i bilen?

Har man nån form av "handikapp" eller vad man ska kalla det för, kanske man inte ens klarar av att köra så långt själv?

Gasoline
0

Har inte läst länken, men tror att jag fattar vad det handlar om.

Självklart tycker jag att FK borde bli hårdare och kolla upp saker bättre, just för att slippa fuskare. Men om det är uppenbart att personen i fråga bör få ut något ifrån FK så ska de oxå få de.

Alexej
0

Det finns så många olika anledningar att man få sjukbidrag. Någon med depressioner mår kanske bättre av att åka till Tyskland? Flört

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus