Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett04-handla-rätt
Läst 2406 ggr
Alexej
0

Dyrast är inte alltid bäst!

SVT´s plus har testad olika MC-hjälmar. Bäst blev Lidls hjälm för 449 kronor och sämst värstinghjälm från Nolan för 3 650 kronor. Och som in insändare skre: "Genom åren så har Lidl haft produkter i sitt sortiment som har vunnit Bäst i Test enligt exempelvis tyska Råd & Rön (Stiftung Warentest). Det kan gälla allt från Hemelektronik, Biltillbehör, Hem och Husgeråd, krämer , mat etc etc."

Länk

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

shintaida
0

Jo, jag såg det Pluset.

Jag har köpt min integralhjälm på Lidl för två år sen! Skrattande

Den är jättebra och så var den billig! *tummen upp*

MariannE11
0

Det förvånade mej lite…. samtidigt så inte det billiga det billigaste… jag tror vi ska ha öron o ögon öppna o jämföra…. minns en diskussion jag hade för rätt många år sedan med en kund (jag jobbar i matbutik)… hon var lyrisk över butikens eget märke när det gällde tvättmedel… jag frågade om hon tyckte att det tvättade bra…. jag fick det konstiga svaret: det är ju så billigt så det struntar jag i….

en del kan dessutom ha den uppfattningen att man kan åka hela stan runt med bil för att köpa på de billigaste ställena….men vad kostar det med transport o tid att göra det?…

men som sagt… jämför o gör din egen uppfattning… vad som är viktigt för dej… det gäller att vara vaken som konsument…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/