Bästa toa/hushålls papper?
Vad tycker ni?
Jag kan ju säga att klart Lambi är skönast… Men jag är så trött på att växla rulle efter bara några varv, dom tar ju slut så fort! Så jag har nu många år kört med Hemköps Extra långt…. Det är lite tunnare, men gud en rulle sitter på väggen hur länge som helst! Man klarar sig lätt på 4 rullar (1 påse) på en månad. Kostar ca 25 kronor…
Älskar dom!
Vad köper ni?

Lambi,,, och Lidls märke, glömt namnet,,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Willys extra långt tror jag det heter. Det räcker hur länge som helst, trots att det är enkelpapper. Kostar 27 kr för fyra rullar.
Och det är garanterat luddfritt. Gillar inte när toapapper smular sönder och det fastnar pappersbitar i rumpan!
Dock är det inte bra att snyta sig med. Då känns det som man snyter sig i fingrarna.
Hushållspapper köper jag aldrig.

Just nu ICAs egna tror jag det är. Ganska bra men tar slut ganska fort ändå. Ska kolla på Hemköp nästa gång jag är hos mamma o pappa. Extra långt låter ju bra!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Köpte nu sist, Serla toapapper. Räcker längre än Euroshoppers toapapper.
Men Serla är lite strävare i baken
, men räcker mycket längre!
Serla. Har inte känt någon anledning att byte märke, här går det åt så få rullar i alla fall. Men jag vet att Hemköps egna märke är bra grejer. Hushållspapper går det åt massor, så jag kanske borde kika på deras.

Köper Coop X-tra. 16 kr för 8 rullar.
Jag kör med Lambi och har gjort det i många år.. Vet inte om det tar slut så mycket fortare?
Köper alltid det billigaste. De går åt iaf…Typ 8 rullar för 12 kronor eller nåt. 2 packet i månaden blir det kanske.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

jag tror det oftast blir Serla hos mej…. de här sista rullarna jag köpt har räckt länge….när jag köpt de billigaste så tycker jag de tar slut rekordsnabbt…. sen dessutom när det inte är barn inblandade så går det åt ännu mindre….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

#8 jag köper med de billiga offtast, men man kan ju ha ettt annat märke som favvo
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

euroshopper för att det är billigt. Med 2 ungar som fullkomligt slösar pappar hela tiden så får det lov att bli det billigaste.
Även hushållspappper går det åt mycket. Använder torky, dyrt men drygt, går åt ca 3 rullar /månad.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!