Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett: 16-arbete-och-eller-sjukdom
Läst 1907 ggr
Gasoline
0

Får veta om jag får jobb/praktik

Imorgon ska jag på möte med en jättebra tjej ifrån AF och prata om hurvida det går att fixa in mig på jobbet som är lämpligt för mig.

Nu får alla hålla tummarna för mig att det iaf blir en praktikplats nu såhär efter studenten så att jag iaf får någon inkomst inför min operation!

Anledningen till att jag vill ha just detta jobb är för att det är skonsamt åt min rygg och för att jag får jobba efter min egen förmåga!

JMax
0

Absolut! Ska hålla tummarna!! Lycka till!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hawknestgrove
0

grattis! Lycka till!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Gasoline
0

Vart praktik från det att jag slutat skolan till september, alltid något!

Mari
0

Grattis!
Får du ersättning för praktiken? Annars är det ju alltid något att visa upp i ditt cv vid framtida jobbsökningar :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

JMax
0

Grattis!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Gasoline
0

#4 Jag får aktivitetsbidrag eller vad det heter, inte mycket dvs, dessutom har jag inget slutbetyg, utan ett samlat betygsdokument och det är inte värd ett skit!

Mari
0

#6 Aha men det är ju bättre än inget :)
Ja jag vet, det har min pojkvän också, väldigt tråkigt!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Gasoline
0

#7 Hur mycket får han i månaden? Jo, precis, jag är glad att jag i huvudtaget får något, men skulle ju inte sitta fel med de över 10.000 de andra får.

martdat
0

#8 är väll ingen som får 10 000 för att ha praktik? elr menar du de som får lön?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Gasoline
0

#9 Ja, som lön, ej praktik =P

martdat
0

#10 ok, men har du tur så kanske det kan leda till jobb där längre fram Skrattande

Gasoline
0

#11 Nej, det är ett osa jobb och jag tillhör inte den gruppen i samhället. Tyvärr… Dessutom så vill jag göra annat än att klippa gräsmattor, skotta snö och rensa rabatter i mitt liv ;)

martdat
0

#12 jag har hafft osa på ett av kommunens fik o aktivitetscenter, är väll inget att sträva efter i längden men en bra chans att få in en fot lite här o var. dålig lön doch men jag trivdes,

Men du har väll problem med ryggen? af kan väll hjälpa dig att få en trygghetsanställning då? af rehab, men behöver en handikappskod men det hjälper de en med, o varaktiga ryggproblem kan nog höra dit,

Gasoline
0

#13 Alla osaare får väl samma lön? Låg lön, ja. Dålig lön? Nej! Skulle vilja ha de tusenlappar som de får istället för mina runt 3000 kr!

Japp, ska in på operation någon gång efter september! Hon på AF sa att ifall jag hade problem även efter operationen så skulle jag få den typ av hjälp av dom.

martdat
0

#14 haha, ja jämför man med dina 3000 så e det ju bra ,,,Glad, jag jämför med medelinkomstagaren,,,  tror jag hadde 74 elr 76 kr i timmen när man slog ut på timme, skitdåligt,,, . men klart bättre än 3,,,

ja af rehab är bra, där går jag, fasst förhoppningsvis blir din rygg bra, det vore ju ännu bättre,

Gasoline
0

#15 Jadu, vet inte om den blir bra faktiskt. Frågade läkaren när jag var ner och gjorde en undersökning och han sa" de som hade ont innan operationen brukar oftast inte bli bra för de har bestämt sig för att de har ont utav detta". Doktorerna hävdar nämligen att man inte kan ha ont utav skolios.

Alexej
0

Trevlig läkare! Skrikandes Finns också de som säger att fibromyalgi är inbildad och ingen sjukdom.

Helt klart att man ha problem och värk av skolios. Ryggen är ju inte som den ska vara.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Gasoline
0

#17 Vet ej vad det är, så jag ska inte yttra mig om något inom det området.

Alla har juu inte ont utav skolios, men med tanke på att jag sökte för ryggbesvär 3 år innan mammas kompis (som ej är läkare) såg att jag hade skolios så kan jag ju för 17 inte hitta på! Blir ganska arg på dessa läkare, de kan bestämma om jag har ont eller ej, men de kan inte hitta vad som är fel på min rygg för det gör de som inte änns är utbildade! Grrr! Blir så arg.