Skicka present på posten
Undrar om det är någon som har ett bra tips på en bra sida som man kan skicka billiga presenter från.
En barndomsvänn som jag inte brukar träffa så ofta har fått barn. Tänkte att det kunde vara roligt att skicka något litet i alla fall.
Skickade en kaka när han fyllde 30 år så det kanske inte är så roligt att skicka denna gång.
Har letet lite på nätet, men det är ju en djungel av sådana sidor.
www.bluebox.se kanske?

bluebox som #1 skriver är jättebra! Fina saker o smidiga, lägger med ett kort med text om man vill.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Hade ingen aning om att man kunde göra så där! Vad smart.. Nu ligger den inne på mina favoriter och kommer garanterat att utnyttjas.. 
Vackrapaket.se är ett annat ställe.

Gillar också Bluebox 
Ja, för någon månad köpte jag en present från bluebox till min lilla brorsdotter. Om det var billigt minns jag inte, men smidigt var det iallafall.
åh så kul! HAde jag noll koll på!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Nallebudet finns också.
ja just det1 Dem har jag använt. Jättegullligt!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ja, bluebox är bra. Där har jag också beställt. Och dom har roliga lite udda grejer till folk som redan har allt.
Annars brukar jag beställa blomsterbud, men det kostar en del.
Någon gång beställde jag chokladbud också, men det var inte heller billigt, och jag trodde dom skulle leverera vid dörren, men sen sa min vän, som jag skickade chokladen till, att hon hade fått gå till posten och lösa ut paketet. Så då vart jag lite besviken.

Bluebox är överlägset bäst! :) Har dessutom jättefina saker å supertrevlig personal.