Dina sämsta köp?
Mina sämsta köp är nog mina kläder. Gillar inte att köpa kläder och hatar att prova i en trång omklänningshytt.
Men mycket som jag tog med mig hem passade inte eller de kanske passande men jag tar de aldrig på mig.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Min hyundai,, bilskiten krabbade hela tiden,,, fasst alla bilköp är ju dåliga, men det är nog det sämsta köp jag gjort,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
En micro som var för liten. Maten kunde inte rotera i den. Fast jag sålde den så jag förlorade bara 100:-.
Sara

Förlåt Gasoline
min hemska röda volvo 850, tyvärr måste jag se och påminnas om den varje dag eftersom jag sålde den till grannen. Men jag inser att den mår bättre (för att inte tala om mig, en lyckad och god skilsmässa)och trivs hos grannen som är volvofreak uti fingerspetsarna.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Ett par skor som var snygga och kostade runt 750 kr som jag aldrig har använt för jag får så ont i fötterna av dom. Dom ligger fortfarande i sin kartong och har så gjort i flera år.
Ett par Miss Sixty jeans som jag tänkte att jag skulle kunna ha om jag gick ner i vikt. Men jag gick aldrig ner i vikt. Jag får på mig dom, men jag kan typ inte röra mig eller andas i dom.

#4 visst ja, jeans har jag med, aldrig använda, skitsnygga från veromoda,,, hm, jag hatar att handla kläder och provade inte först, de är lite lappsydda så de var mindre i storleken än vanligt, o nej, inge kvitto i sikte,,,600 kr har jag för mig, ,nu ligger de i förådet o samlar damm,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
#3 Jag får nog snart ta och göra något åt ditt hatiska beteende på denna sajt, stänga av dig kanske? =P (Hoppas ingen tar illa upp, vi skämtar lite personligt tydligen =O )
Mitt sämsta köp just nu är min mobil, den var dyrare än vad mina mobiler brukar kosta men jag har haft den mer inne på lagning än vad jag har hunnit använt den!
Dåliga köp är nog någon sadel som inte passade som de skulle efter att kompisar med mer vetsak sett hur den låg på hästen. dock var det "bara" någon tusenlapp men har fått tillbaka det + lite till när jag sålde sadlarna
Sen har jag ett par balskor jag köpte för att ha på studenten och balen. Snygga högklackade, fick monsterstora skavsår efter studenten så jag fick linda fötterna och ha plåster på balen dagen efter.. Har inte använt dem något mer utan de har bara legat i garderoben i 3 år nu precis eftersom jag är livrädd att vricka gfötterna igen och få skavsår - men de är snygga som attans!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

det sämsta köp som jag är irriterad till max över är köpet av min mobil…valde totalt fel sort… de jag träffat med samma sort säger att det är den sämsta mobilen….tyckte dessutom att jag var supersmart för jag ville som "förr" i tiden köpa den för 1 krona… kanske inte blev 1 krona men billigt fick jag den… + då extratillägg på månadsräkningen… smaaaaaaart tjejen…. o sen som grädde på moset betala 176 kronor per kvartal i försäkring…..smaaaaaart…. nu sitter jag här med en mobil som blir 2 år i höst som är halvskruttig….. fast displayen är fin…..får väl trösta mej med det….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Alla kläder & skor som blev liggande så gott som oanvända.
Stirrup! Tradera!!!! Därblir du av med skorna!
Mitt sämsta köp?
En skinnkjol som jag köptemig när jag var som allra smalast. En liten storlek 34. Gick inte ens att sälja på Tradera…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Två katter som ger mig gråa hår
Nej, nu var jag nog elak.
Genom åren har det blivit en hel del kläder, skor och accessoarer som legat helt oanvända. Men nu har jag blivit gammal och klok och insett att jag ska köpa det jag vet att jag använder och inte det som jag bara tycker är fint 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Det är väl när man köper sådant som man inte vill ha. Exempelvis nästan varje gång man köper en bärbar dator och då måste betala för Windows som man ändå slänger ut det första man gör och installerar ett riktigt operativsystem istället.
Annars har vi en router som vi köpte för några år sedan som visade sig vara helt värdelös. Tappade nätet hela tiden.
Några bilköp så klart… En VW Polo Variant 1999 som jag köpte på KVD (bilauktion på nätet) som visade sig vara krockad. En Mazda 323 Kanzei 1989 som i och för sig var ganska billig, men visade sig ha förnodligen gått ett antal tusen mil mer än vad mätaren skvallrade om - kamaxeln skar två gånger och sedan var det skroten. Men det var en mysig bil i alla sin enkelthet och sollucka är ju trevligt om man ändå inte har kilimatanläggning, även om man själv fick veva upp solluckan.