Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett30-ot-trådar
Läst 1816 ggr
[Norum]
0

Man kan handla..

Och så kan man shoppa!

Jag skulle inte heller vilja betala den räkningen.. Huga! Handlar man för hur många miljoner som helst så får man ju skylla sig själv.

shintaida
0

Hade jag HAFT miljoner, HADE jag handlat! Skrattande

Solveig
0

Jag hade inte handlat även om jag hade miljoner, vad ska man med så mycket till?

[Norum]
0

Handla på Dior kanske? Vore väl nåt att komma i på Konsum?! haha

shintaida
0

Nä, jag hade shoppat loss i billiga klädesbutiker, så jag hade fått rätt storlek utan att tänka på priset. Om det varit värt dom pengarna jag skulle behöva lägga ut på större kläder, när jag FÖRSÖKER att bli mindre.

Haft råd att ge bort mina stora kläder sen, OM jag hade blivit mindre och köpt mig mindre kläder i billiga butiker.

Och så hade jag bjudit min sambo till Egypten för att kolla pyramiderna och rida kamel! ( Min dröm) Skrattande

JMax
0

Det är ju helt galet!!

Hur fasen kan man spendera så mycket pengar bara på att shoppa kläder, smycken o annat???

Sjukt…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

shintaida
0

Om Du menar mig, så hade jag INTE spenderat ALLT på kläder.

Om Du menar tidningsinlägget, håller jag med!

[Norum]
0

Pengar har inget värde för dom som har för mycket av dom.. Jag skulle inte vilja ha det så att jag kunde köpa allt jag såg. Vad skulle jag då ha fördrömmar kvar?

JMax
0

#6 Jag menar tidningsinlägget!Skrattande

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

shintaida
0

Tack! *fniss*

#7 Skruttis

Man kan ha mycket pengar och ÄNDÅ längta efter något. Något som man FAKTISKT tycker är för dyrt - inte värt priset.

Då pratar jag om  en ekonomisk typ, då.

[Norum]
0

*9 Om du har hur många oljemiljoner som helst.. Vad är det då som är för dyrt?

shintaida
0

#10 Skruttis

Jo, Du har rätt.

Jag tänkte på en miljon "bara". Skäms

Hawknestgrove
0

24 mille…. då hade jag sökt vård……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[Norum]
0

*12 Du hade säkert fått det också… haha

elyse
0

Jag kan tänka mig att detta är en saudisk lyxhustru som lever för de årliga shoppingturerna till London och Paris - de shoppar de mycket för att ha något att "glädjas" åt när de resten av året får sitta hemma i sina märkeskläder. Går de ut på gatan i Saudiarabien är det ju heltäckande som gäller. Hon hade säker inte en aning om vare sig budget eller vad saker ens kostade utan var van att kunna handla hur mycket som helst och nu blev det för mycket.

guraknugen
0

Tror någon glömt att uppfostra ungjäveln. Ett rejält kok stryk skulle nog inte sitta i vägen där.

Alexej
0

Hon kommer nog att få lite problem med familjen….

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus