Sommarprojekt?
Läste lite i vädertråden om olika sommarprojekt.
Berätta gärna mer vad ni har för planer. vad ska ni göra under sommaren. Bygger nånting. Vill gärna se många bilder:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jag hoppas vi kommer börja renovera bastun, kanske skaffa ett badkar när det är klart med. Helt klart så ska taket målas…

Jag skulle vilja få klart min bil - men det lär väl ta sin tid. Och en resa till min mormor och morfar ska jag försöka klämma in med!
Annars tänkte jag i alla fall försöka få till hemmet så som jag vill ha det :) Och slappa!
#1 Ooh har ni bastu? Det om ngt saknar jag -hade när jag bodde hemma men det är ju svårare att klämma in i en lägenhet :P
Skulle behöva renovera fönster men det beror på vädret. Håller på och röjer i flygelbyggnaden till mitt vävstugeprojekt.
Just idag blir det att röja upp efter regnet och blåsten. En stor gren på asken har blåst av och måste tas bort.

har börgat att renovera köket, ekonomin sätter ju lite begränsningar men måla inredningen, byta golv, tapeter o ny kyl o frys i allafall, sen behöver fasaden målas, fönster målas,,, usch, masor att göra, får se vad ekonomin o tiden vill, Har ett badrum med som ska göras men kännns inte som att det är realistiskt att hinna med, banken har gett klartecken men jag vill vara hemma när snickarna är här så inget händer mina kissar och då är tiden ett problem,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Vi började med ett paviljongbygge förra veckan.
Hade planerat att göra det färdigt i helgen.
MEN den REGNADE bort! Halva Atlanten sköljde över oss i tre dagar!
Men nu, idag, har min man gått ut för att fortsätta och börja skruva fast brädorna till paviljonggolvet.
HOPPAS att det blir färdigt till Midsommar!
Annars skriker jag! 
De planer jag har under sommaren är att jobba! Så jag kommer antagligen inte ha tid med något annat :(
MEN om jag får tid över så ska jag fortsätta att fixa i min fotostudio, ska leta och köpa olika tyger och hänga upp på skenor som man kan ha som bakgrunder, ska försöka leta gamla fina möbler och kanske måla om eller iaf ta bort färg på och fixa till.
Ska även försöka fixa ordning i hallen utanför med hjälp av min faster som äger stället. Så lite dona blir det :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#5 har du bilder? 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#2 mjoo men den är mest förråd då det är lite små vattenskador där :S

Sommaren går åt till att jobba och ta hand om min inneboende kattfamilj… Sen kommer släkten på besök, så jag har att göra!
Vi bygger altan. Har hittills bara hunnit dra upp buskar och gräva lite, väntar på att en kompis ska komma med grävmaskin.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Oj, oj, oj! Tala inte om allt som ska göras i sommar!!
Men det lär väl bli som vanligt, man kanske hinner med en femtedel.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hållla på att renovera kanoten 
P.S. Om det finns nån som behöver en el-sängbotten 
Jag har en kvar 

Går saaakta här, ute har jag inte kunnat måla något pga regn elr hot om regn, inne har jag innhandlat golv o målat tak o taklister i köket men sen har jag inte ooorkat, min dotter som har sommarlov och är hemma tar all enegi ut mig,,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Mitt sommarprojekt kommer nog att vara, förutom hyrbil inom rikets gränser, att försöka göra klart så många inspelningar som möjligt så att det eventuellt blir någon CD någon gång… Tänkte ju att den skulle vara klar till år 2000, men det har tydligen kommit annat ivägen… ha ha ha
Och jag hann ju inte ens göra klart den till 10-årsjubileet av den förra som jag blev klar med i slutet av 1998.
Kanske inte blir en CD klar, men väl ett antal låtar kanske. Beror ju lite på vädret också. Fint väger och man vill vara ute. Åska och man vågar inte dra igång prylarna… Har ju inte råd att köpa nya om åskan skulle förstöra dem, även om jag tror att risken är liten när man bor i lägenhet. Men man vågar ju inte chansa.
Kanske borde börja träna cykel lite också om man ska ställa upp i Vättern runt någon gång. Körde 2001 och det var OK, men man vill ju inte göra sämre ifrån sig än då, trots det.
#16 Bra för dig att jag drar till landet snart, så du äntligen får lite lugn och ro. Jag är dock osäker på att du får något gjort.. he he.
#14 Åh, en kanot. Blir sugen att ta en tur.
För mig blir nog sommarprojektet att klyva ved och sortera skräp… sen får jag se.
#17 fotokrafs
Efter vedklyvningen får Du ju lite semester på annan ort! 
#18 Det har du rätt i. Kommer bli kanon!
JIIPPIII!!
Vårt sommarprojekt är färdigt nu!
Paviljongen blev superfin!
Du kan följa uppbyggnaden på min blogg med bilder till.
Det blir för många bilder att lägga här, annars.
Det enda jag planerat inför sommaren är att jag ska upp till CCW i rättvik v 31.
Däremot ska jag köpa en jänkare så fort jag får ut mina pengar ifrån banken utan att förlora 5000 kr på det, vilket jag hoppas blir i sommar!