Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett30-ot-trådar
Läst 1899 ggr
shintaida
0

Hur varmt har ni?

Hur varmt har Ni det?

Här, i Grycksbo, Falun, har vi 29,8 grader i SKUGGAN!

Har INGEN lust att vara ute!

Känner mig trött av värmen.

Hur känner Du?

[Norum]
0

Vi har samma värme här i småland.. jag gör inte många knop kan jag tala om. Till och med LIllen ligger och flämtar i ett hörn, helt utslagen.

[iovis]
0

jag tycker det är skönt. det är de här dagarna man längtar efter när februarivindarna viner runt husknuten och bussen kommer inte i tid pga snömodd….

30,2 söder om huvudstaden

elyse
0

Uppsala: 30 grader, det hade vi går också. På förmiddagen cyklade jag ca 8 km för att ta en B-12-spruta. Det gick bra, men vid tolv-tiden blir solen väldigt het. Jag har solat en liten stund, men mest varit inne. Om några timmar ska jag cykla lite här i området och ta äldsta katten med mig i cykelkorgen. Det är skönt när det fläktar. Här inne har vi tre fläktar på dygnet runt. Vi sover med ett tunt överkast.

huskatt08
0

Samma här…vilket är Linköping….skönast på fm och kvällen är underbar Cool

När solen står som högst o gassar som bäst blir det lugna aktiviteter och skuggan.

JMax
0

30 grader här med, både Linköping o Norrköping. Har i stort sett bara varit i skuggan i dag förutom en kortare promenad.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hawknestgrove
0

dagens högsta var 33,9 grader i skuggan här. Älgsjön höll 27 grader idag….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Mullibolla
0

Det ligger runt 30 i skuggan här i Sthlm också.

Jag tycker värmen kan vara okej, men luftfuktigheten är 70% och det gör det SVETTIGT och kladdigt!

Längtar faktiskt efter lite, lite regn och svalka. Men på fredag åker jag till havet och då får det väldigt gärna vara fint!Glad

shintaida
0

Lyckost Dig som får åka till havet! *avundsjuk*

Jag längtar också dit.

Bor mitt i Dalarna, så det är långt till havet härifrån.

Men ursprungligen kommer jag från en kuststad, Ystad.

Och jag minns hur SKÖNT det var att kunna bestämma inom en timma att man skulle till havet och BADA! *nostalgisk*