Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett16-arbete-och-eller-sjukdom
Läst 1645 ggr
angelica75
0

Sjukersättning

Jag har haft sjukersättning sen 1 Juli i fjol. Fick till den 31/12 i år. Sen vet inte jag hur det blir. Läkarn har skrivit remiss till reumatologen. Men det var ju i maj. Har ännu inte fått något svar ännu.

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

huskatt08
0

Kan råda dig till att ringa reumatologen och höra att remissen kommit fram.

Har själv varit med om att remisser kommit på avig vägar.

angelica75
0

Det har jag gjort. Då hade den inte kommit fram. Ringde då till vårdcentralen och talade om att de inte hade fått någon remiss. Så de faxade ett nytt. Det är nog 4 veckor sedan. Andra gången som jag ringde så hade remissen kommit och en läkare skulle titta på den. Men sen har jag inte hört något. Ska ringa imorgon. Man ska inte behöva vänta hur länge som hellst.

Jag vill ju veta om dom tar emot mig.

Mvh Angelica

voff på er värd för jack russell terrier

Hawknestgrove
0

ja tjat ger resultat. Om du inte står på dig, så gör någon anan det. Låt inte det hända!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

shintaida
0

Tyvärr, kan jag säga av erfarenhet av reumatologen, att det kan ta TID innan man får in "foten" där. Men det blir lättare när Du varit där EN gång.

Men stå på Dig och tjata.

A58oA49
0

Tyvärr är det så med den svenska sjukvården att man måste själv se till att man får det man har rätt till och det man har blivit lovad. Uttrycket "man måste vara frisk för att orka vara sjuk" är sorgligt nog med verkligheten överensstämmande.

Stå på dig ! Ge dig på dom !!