Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett30-ot-trådar
Läst 4879 ggr
Mitralis
0

Hur valde du ditt användarnamn?

Jag är väldigt nyfiken på hur ni valde ert användarnamn.

Skriv gärna och berätta hur ni valde ert användarnamn och vad det betyder för er =)

Mitralis
0

Jag kom till Hälsa i fokus när jag satt och sökte på Mitralisklaffen och hjärta på Google.
Eftersom jag läst och skrivit Mitralis ganska många gånger på kort stund och bara tänkte gå in på sidan och kika lite så skrev jag Mitralis som användarnamn.
Jag har andra användarnamn på andra sidor, men jag tycker att det jag har nu inte är så tokigt ändå, fast det var någonting som jag bra skrev.

Paddiz
0

Jag började på Perser iFokus och mitt användarnamn är vår norska perserhonas vardagsnamn.

Använder inte Paddiz någon annanstans än på iFokus.

Min Avatar är en bild på Deliza.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Gullan402
0

Med tanke på att mitt förnamn är upptaget överallt så blev det en del av min adressOskyldig. Bor i Gullabo och 402 är mitt brevlådenummer i min by.
Tilläggas kan att jag på flera av mina jobb kallats Gullan eftersom det finns så många Evor i vården.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

JMax
0

Heter Johanna Max!

Förut var mitt användarnamn Johanna Max men när man var tvungen att ändra och inte fick ha mellanrum så var JohannaMax upptaget…?!?! Så det flick bli JohannaMaxx…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

spiritedaway
0

Älskar filmen spirited away. Och jag hette det på nån annan community och tycker det är lättast att heta samma överallt istället för att ha olika användarnamn

elyse
0

Jag heter alltid mitt riktiga namn och har gjort så i många år på olika forum. Från början var det för att hålla mig i skinnet i debatter, för att inte skriva saker jag inte skulle säga face-to-face. Numera känns det bara naturligt - jag är ju Elyse.

[LucyInTheSky]
0

Jag tycker mycket om låten Lucy in the sky with diamonds.. Plus att jag skrivit en ganska lång berättelse om ängeln Lucy så vi har ett speciellt förhållande Lucy och jag =)

[Norum]
0

Jag har alltid varit en skruttis.. Har varit med om mycket här i livet och känner mig onekligen en aning skruttig mellan varven. Glad

Aviendha
0

Blev medlem på iller först och ena illern hette/heter Aviendha. För övrigt tycker jag verkligen om namnet i sig, fantasyfreak som jag är ;) Paulina fanns ju inte och jag slipper gärna sifferkombinationer efter namnet så det föll sig rätt "naturligt" då.

Numer så är det så befäst när man träffar folk utanför iFokus, från iFokus i illersammanhang, så det lätt blir "Avi" ;)

Sara
0

Jag gick med ganska tidigt här på iFokus så mitt förnamn fanns kvar.

Sara

cosmonita
0

Cosmonita har hängt med mig i olika internetsammanhang i många år nu. Ursprungligen kommer det från tv-programmet Seinfeldt. Jerry Seinfeldts granne Kramer heter Cosmo i förnamn och cosmonita är min egen kvinnliga variant av Cosmo.

Hawknestgrove
0

Hawknestgrove är en direkt och rak översättning på Hökebohult. OCh på Tradera så heter jag  Hawknest, så det är rätt lätt att komma ihåg. Heter numera Hawknest/Hawknestgrove på de flesta ställena.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

AndreasS
0

Eftersom jag är Sajtvärd för en sajt i iFokus nätverket så har jag mitt riktiga namn plus första bokstaven i mitt efternamn..

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Lilacbower
0

Jag älskar syrener! Ser fram emot att de snart ska blomma igen. Lilacbower blir syrenberså på engelska!!!!

Ensam - men stark!

Qviq
0

Mitt användarnamn kom jag på en gång när jag skulle bli medlem på en sida och inte kunde komma på vad ja skulle heta, efter mycket tänkande så blev jag lite smått irriterad och började bara trycka på tangenterna i ren frustration, och någonstans i den långa raden av bokstäver fanns qvisq , så jag plockade bara bort s och helt plötsligt hade jag ett användarnamn som jag använt i många år

"Chaos is a friend of mine."

shintaida
0

För många år sen såg jag en film om Inkaindianerna och deras religioner.

Och där berättade dom om en utdöd religon som hette SHINTAIDA.

Och jag blev förtjust i det namnet, för jag ÄLSKAR indianernas kultur.

Så på den vägen är det. Skrattande

Norrann
0

Jag bor i norr,Norrbotten men kommer från Västerbotten.Det finns en tidning som heter Norran (eg Norra Västerbotten) så det ville jag heta,det var upptaget så jag la bara till ett "n".

Ninjisen
0

# 16 Jag gillar ditt namn… :)

Jag kom på mitt då jag kallades Ninjisen av en vän… Så nu heter jag så på alla sidor jag har… Heter Ninja på riktigt så Ninjisen låter ju okay.

Stephanie
0

Mitt förnamn Glad Valde det väl pga bristen på fantasi…

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

SaraC
0

Började som medlem på Hundar, utan att veta att det fanns fler iFokus-sajter, och då blev det Eros - som min hund heter.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Farwuq
0

Farwuq är en - snäll och hjältemodig - drake i de sagor som jag berättade för min dotter då hon var barn.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Calmare
0

Flört

Hawknestgrove
0

Va gulligt, Farwuq. ÄR det bilden på den goa draken som du har också?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

elize-l
0

Det är vad jag heter =)

Farwuq
0

Ja mer eller mindre, den "riktige" har större vingar förståss.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Tatsja
0

Mitt namn är min hund. Inte den som jag har som Avatar - han hette Pento och är borta sedan nästan 2 år- utan min blandras Bordercollie/karelsk björnhund.

Hennes namn är en blandning av mina 2 schäfrar jag hade. Mor och dotter. Katsja och Zaza. Så det blev Tatsja

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Mullibolla
0

Mina ungar har alltid kallat mig Mullibolla! Och jag ÄR en rund dam, så det passar ju bra, hihi!

Anders 50
0

890.3 är modellbeteckningen på föremålet på min Avatar. Punkt gick inte att använda så det fick bli - istället för .

Hade jag vetat mer vad iFokus handlade om när jag blev medlem, hade jag säkert valt ett annat namn, trodde det handlade mycket om skogen.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

guraknugen
0

Skrev en utförlig redogörelse för mitt namn i en annan tråd här på iFokus, en tråd som ställde exakt samma fråga som denna… Hänvisar till den om nu någon, mot alla odds, skulle undra…

Cajza
0

Jag började son #2 på PerserIFokus och använder vår egen uppfödda perserhona på bilden och hon kallas Cajza.

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

guraknugen
0

Kan inte någon som har tillgång till alla registrerade användarnamn försöka få fram lite statistik över exempelvis hur många som har namn och bilder som har med vederbörandes husdjur att göra? Var kan vi hamna på? 97%? Nej, kanske bara 90. Fast det vet man ju inte innan man räknat efter…

elyse
0

#31 Det är bättre att ha en bild man har anknytning till än ingen bild alls, tycker jag. Vill nån se hur jag ser ut har jag bilder på min sida.

guraknugen
0

#31: Jag tycker som du i det fallet, fast tvärt om. Bättre utan bild i det fallet, så blir det en sak mindre att störa sig på.

Mitralis
0

#33 Det är ju en smula lättare att hålla reda på vem man skriver till om man kan koppla ihop minnet til en bild. Om det bara är gråa gubbar så har jag inte en chans men alla konstiga användarnamn. Och det går mycket fortare att leta fram olika inlägg i trådar när man kan "leta på bilder" istället för att sitta och läsa alla användarnamn.

fotokrafs
0

#33 Ha ha, du hittar alltid nått annat i så fall. Om du tröttnat på alla kissar, illrar eller vad det nu må vara så kan du ju testa att blocka någon eller alla av dem ;)

Själv har jag en Avatar som rör sig enkom för att störa dig extra mycket. Kommer ihåg att du en gång sa att du inte gillar saker som rör sig på hemsidor, eftersom det påminde dig om porr..:Þ

Hur jag valde mitt användarnamn? Jag tog ett som jag haft på ett annat forum, och där kallade jag mig fotokrafs eftersom jag lagt upp lite foto-krafs bara. Hade dålig fantasi :)

guraknugen
0

#35:Visste inte ens att man kunde blocka folk. Menar du att jag kan förhindra att vissa personers inlägg visas? Fast idealt vore ju i så fall om man kunde hindra just vissa utvalda bilder från att visas, om man skulle få för sig att man vill läsa inläggen.

Annars funderar jag på att vara ännu värre: Man kanske skulle ta en bild på Hackis (ett gossedjur, om någon undrar) och använda som användarbild och sedan på fullt allvar dessutom hävda att Hackis har mänsklig drag och är väldigt intelligent och så vidare. Fast det kanske blir FÖR dumt.

Mitralis
0

#36 Jag tror nog att vi skulle tro att du tror det i alla fall Flört

soola
0

Jag försökte med flera användarnamn men de gick inte igenom..så jag valde ett alias som kändes ljust och bra helt enkeltGlad

Isa56
0

Jag heter Isa, inget konstigt med det. Min Avatar har en av mina söner ritat till mig. Den är mycket snyggare än jag själv.{#emotions_dlg.wink}

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

elyse
0

#36 Jag förstår inte vad du får ut av att vara på iFokus om du stör dig på något så litet som människors avatars. Ha du Hackis, jag lovar att ingen kommer att reagera. ^^

guraknugen
0

#40: Tur att man inte måste förstå allt; annars hade det ju varit lite jobbigt…

Och om någon undrar, så finns det saker jag stör mig betydligt mer på än folks bilder, men det framgår nog i andra trådar.

Mitralis
0

#41 Kanske lite av en hobby, att få reta upp sej lite på andra menar jagFlört

Firinella
0

Efter min högt älskade perserhona.

guraknugen
0

#42: Nej, det är inget jag kan styra så bra över själv; det hela brukar ske helt på automatik, vad det verkar. Har helt andra hobbies, dessutom.

OzzyochJag
0

Jag började på shetlandsponny i fokus, så Ozzy är min shettis och jag, det är jag det. :)

Angelclaw
0

Jag lyssnade på en låt med just den titeln och på den vägen blev det. Då var det för gerbiler.ifokus och jag hade ingen större koll på hur stort det var.

Och min Avatar föreställer min lilla sötnos Amigo, en gerbildam!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

[iovis]
0

Började läsa på Kolhydrater i Fokus, förstod inte vad i Fokus innebar och dess omfång. Var en novis på lchf men Novis-namnet var upptaget och tänkte jovisst, som blev iovis istället ett slags ordvräng med både jovisst samt i och för sig (iofs) .