Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett: 30-ot-trådar
Läst 3205 ggr
shintaida
0

Vart ska Du på semester?

Vart ska Du på semester någonstans?

(Som tur är, är vi alla under alias här, så tjyvarna kan ta sig i brasan! *fniss*)

Själv blir det ingen semester, för vi väntar på att få taket omlagt. *suck*

Dom som ska göra det har inte hört av sig om NÄR dom kommer. Så för mig/oss lär det bara bli dagsutflykter. Förhoppningsvis på MC.

Hoppas att det inte blir SÅ varmt, som vi har haft nu.

Alexej
0

har inga pengar för semester. Men det gör inget. Det finns så många saker jag kan göra hemma:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Tiana
0

Semestern blir till att åka till särbon och gömma mig där under en vecka :) Annars blir det till att fixa och dona hemma

Fagerljung
0

Har varit på High Chaparall i en helg, det var mitt semesterresemål det :)

AnneN
0

Blir nog att vara hemma hela sommaren, men OM vi åker bort så blir det till sambons släktings stuga utanför Överkalix

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Sara
0

Har heller inga pengar att åka på semester för. Kanske det blir några endagarsturer runt omkring här hemma.

Sara

Isatis
0

Till England och Skottland.

shintaida
0

Oooh, vad kul med TVÅ resmål!

DET måste kännas spännande, eller hur?

Imasy
0

Troligen ingenstans då kassan är rätt tom just nu.

Fast vi var ner till Gröna Lund för en månad sedan, så det räknas väl som en liten semestertripp?

Ev att ta en helg hos min syster i sthlm, fast hon vet inte om det ännu ;) Men vi får se, det kostar ju det också.

Stephanie
0

Här blir det ingen semester Glad Inga pengar och för många djur Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

martdat
0

ingenstanns, de pengar jag fick på skatten går till huset och det räcker ändå inte halvvägs åt de som känns akutObestämd sen finns ju inte tiden, har massor att göra hemma, men det gör inget, jag trivs hemma, är en hemma människa så jag är inte ledsen för det,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

huskatt08
0

Tyvärr ingen semester i år..är arbetlös och ekonomin är därefter.

Men var ju iväg(utomlands) två ggr förra året..så får suga på den karamellen.

Ska åka några dagar till Göteborg…dottern bor där..och det är en härlig stad med mycket sevärdheter.

Hawknestgrove
0

Stannar hemma. Ingen fara, trivs bäst så

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Friida
0

Stannar hemma, jobbar extra så mycket jag kan Skrattande

SaraC
0

Ingenstans. Förutom till stugan då, men den ligger inte ens en mil härifrån.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

destiny
0

Jag ska vara hemma hos mina djur. Skrattande Fick hastigt och lustigt bebisar i huset nyligen, en liten kattfamilj. Jag hade redan flera katter och då blir man bunden. Men det gör inte ett dugg. Jag har allltid trivts bäst hemma. Har hus och trädgård så det finns att göra… om jag vill det… Äger en hammock också… Flört

Chestnut
0

Hemma-semester Cool

Med vänliga hälsningar
Chess

Link-
0

Jag blir också hemma. Det är OK det med.

Leopoldine
0

Jobbar hela sommaren, ett sommarvikariat inom äldrevården.

De dagar jag är ledig är det skönt att vara hemma och påta i trädgården.

elyse
0

Vi ska till Göteborg den 31:a juli och se U2. ^^

Fillifjonkan
0

INgen sommarsemester, är hemma med alla katterna då.

Däremot blir det 6 veckor kombinerad semester Thailand-Indien, mmmums, det ska bli uNDERBART !….så man sparar och gnider, hur et nu kan gå vet jag intemen på något sätt lyckas det varje år iallafall:-)

MVH Elis

[Norum]
0

Jag ska till Östersund och Sundsvall i september. Vet inte om det räknas som semester för jag ska åka upp och baka tunnbröd.. :)

Lilacbower
0

Jag och min dotter åker ett par dagar till Malmö. I övrigt ska jag försöka åka runt och hälsa på goda vänner……..bara ha det bra med andra ord!

Ensam - men stark!

MariaG
0

Har knappt några pengar, men har varit en dag i Borås och strövat omkring o handlade lite.

Annars ska jag till stugan, en dag till Jönköping, ev till Skåne några dagar.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Fillifjonkan
0

#21 Ååh så kul att baka tunnbröd, det var många många år sedan jag gjorde det, utanför Piteå närmare bestämt. Och det är ju så gott också.

Ha det trevligt då

//Elis

[Norum]
0

*24 Jag har mammas gamla recept och det är världens goaste! :-) Hon hade en massa kryddor i så det blir väldigt speciellt… Det trista är att det är jag nu som är den generation som får lära den yngre.. Så gammal känner jag mig inte.. Oskyldig

elize-l
0

Har varit med mina barn m familjer i idre och vandrat i fjällen 1 vecka. Jättetrevligt =)

Var en vecka hos mina syskon i Mariannelund Lika trevligt det =)

Har förmånen att i jobbet åka 1 vecka till öland, åker på lördag =) Semester med lön =)

Andreas
0

Blir rätt mycket hemma med dagsutflykter nu med en dotter på 6 månader. Vid bra väder blir det nog en helg till Smögen och även några dagar till Danmark. I september (när det blir lite svalare) blir det en vecka till Serbien för att hälsa på tjejens släkt.

fotokrafs
0

Vi skall till dalarna en vecka. Nästa måndag drar vi!

Kanske tar en tur till Gotland också senare i augusti, vi får se.

essut50
0

Mina semesterplaner är, Kryssning med Cinderella nu på torsdag, sen nästa vecka blir det ett dygn i Göteborg, det är allt på mina 6 veckor. Ska vara hemma och ta det lugnt sen, kanske en tur till Stockholm under dagen.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"