Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett30-ot-trådar
Läst 2853 ggr
Gullan402
0

Jobb som personlig assistent

Jag är så otroligt glad, jag har fått ett jobb!
Ett fast jobb och inget vik. Det är som PA åt en ungdom som jag i första hand ska följa med och hjälpa i skolan samt viss del på brukarens fritid. Brukaren bor i grannbyn så det blir inga långa resor och skolan finns i vår centralort. Jag får t o m ha med mina egna barn när det inte är skola om jag vill och min ena hund. Kan det bli bättre? Äntligen har ljuset i mitt och barnens liv kommit. Tänk att ha en lön som kommer in på kontot troget varje månad och rätt till betald semester och ledig alla storhelger!
Förutom skoltiderna så har jag full frihet att hitta på aktiviteter. Som pappan till barnet sa, var du förlägger din arbetstid struntar jag i bara mitt barn mår bra och får en i barnets tycke meningsfull fritid.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

shintaida
0

Vad kul!

Grattis, må jag säga!

Inte lätt att få fast arbete i dessa tider, inte!

Alexej
0

Det låter ju prefekt! Stort grattis!

Vad glad jag blir för din skull! Skrattande

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

[Norum]
0

Det är du väl förtjänt av.. :-)

Friida
0

Grattis! Och lycka till!! Glad

martdat
0

Grattis så himla mycket!!!!Skrattande

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Fagerljung
0

Grattis till världens bästa yrke! :)

Mitralis
0

Från en PA till en annan, Grattis! Glad

Gullan402
0

Tack för alla gratulationer. Jag bara längtar tills jag får börja, men har en vecka kvar av sommarviket (som jag trivs jättebra med men det är lite knöligt med barnomsorgen med tider och så)

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Sovgott
0

Grattis! Glad