Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett27-laga-billig-mat
Läst 3765 ggr
Hawknestgrove
0

Bakmaskin Bra eller Dåligt?

ÄR ihop med en MAckoman och nu har det blivit stopp på att köpa gårdagens bröd till halva priset. Så jag köper det allra billigaste brödet som går att få tag i eldorados formbröd och passar inte det får han vara utan. Funderar på en bakmaskin. Någon som har erfarenhet av dem?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Friida
0

har ingen personlig erfarenhet men har hört att det finns många längst in i mångas köksskåp…:) De används alltså inte

Hawknestgrove
0

ja nu köpte  jag en på Jula. 599 kr

[Norum]
0

En del tycker om maskinen och en del inte.. det är som med allt annat. Smaken är som baken..

fotokrafs
0

Vi har bakmaskin och den används flitigt. Annars skulle vi köpt bröd i affär, eftersom (tyvärr) varken jag eller maken är den som gillar att knåda deg och baka.

Hawknestgrove
0

Ja den jag köpte var på JUla. Verkar trevlig, man kan baka flera storlekar på bröden och det är ju inte alls som de gamla bakmaskinerna förr….

Hawknestgrove
0

JAhapp Gunillas vanliga otur. Kom hem med bakmaskinen, startade den och när den knådade, så lät den ungefär som när man växlar en bil utan att ha kopplingen nere. Så den ligger i bilen i retur nu. Som vanligt, när jag köper grejer….

huskatt08
0

Så typiskt Foten i munnen

Har ingen erfarenhet av bakmaskin men har en bekant som dagligen i flera år kör med en och är toppen nöjd. Kan ju mixa ihop så mycket man själv vill i brödet.

JMax
0

#6 Typiskt, hoppas du får en ny som funkar. Du får göra en recension på den sen för jag är lite nyfiken på den!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tiana
0

Även jag är nyfiken. Funderat på det länge och vill göra mitt eget "nyttobröd"

Hoppas nästa fungerar som den ska.

Tatsja
0

Bakmaskin är jättebra när man gör glutenfritt. Annars bakar jag allt bröd själv.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Hawknestgrove
0

JA jag räknade ut kostnaderna för ingridienserna på limpan. Inte mer än 6,50 kr. Det hittar jag ju inte ens gårdagens bröd för. Så när den kommer, den nya, så blir det bakande för hela slanten och frysa in.

JMax
0

#11 Det var bra! 6.50:- är ju knappt en frallebulle…Å maskinen var ju inte så jättedyrt så den betalar sig ju i längden.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Maria
0

Jag fick en bakmaskin när dessa kom på 80-talet och som med många andra hushållsmaskiner förpassades den efter "nyhetens behag" till skåpet för "döda apparater"Flört

/Maria

Hawknestgrove
0

ja min svägerska fick en i 40-årspresent. Vi är lika gamla.Då kostade de över 2000 kr och det var en liten stubbe som den kunde baka. Den är också förpassad till ett skåp. Så de äldre kan du få på secondhandbutiker för sk*t och ingenting