Arbets intervju i morgon...
Är sååå nervös, dom ringde precis och ville att jag skulle komma bort i morgon kl. 10..
Har sökt massa jobb och detta är det jag ville ha allra minst. *suck* Men men det är ett jobb och jag hoppas bara jag fixar det.
Har mått dåligt länge och inte jobbat sen 2004, har gått lite kurser och så här och där tills nu men inte jobbat.
Se det som ett tills-du-hittar-ett-bättre jobb. Sen är det lättare att få andra jobb om man har jobb på CVt.
Lycka till!
Sara
Tack, jo jag jag ska söka efter sånt jag verkligen vill jobba med under tiden. Är så nervös bara.
Håller tummarna för dig…
/Maria
Åh, lycka till! :oD Det går säkert jättebra!
Tack, tack.. Hoppas allt går bra.

Nu är det bara en halvtimme kvar innan jag ska åka.. SJälva intervjun är inte det läskigaste igentligen, det är om jag får jobbet som skrämmer mig.. Tänk om jag inte fixar detta? "Tänk om" finns där hela tiden..
Har aldrig jobbat på fabrik men hört en massa om stället, överhängande negativt.. =/ Men det kanske blir så när man jobbat där ett tag. Både min pojkvän och far jobbar där så det var väl lite därför jag ringde och sökte.. Men innerst inne hoppades jag på att dom inte ville ha mig.. Men ett jobb är ett jobb..

Lycka till!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#7 Så där känner jag också. Jag är helt vettskrämd att jag inte ska klara av jobbet eftersom jag aldrig jag jobbat med någonting liknande. Jag blev tillfrågad om jag ville jobba där för jag brukar luncha med en anställd. Men jag är absolut inte insatt i verksamheten.
Känner mer press eftersom jag känner en som jobbar där.
Jag har jobbat på fabrik i några år och det var nog det bästa jobb jag haft. Du kommer att klara det galant
Det var minst 80% gubbar där jag jobbade och dom var alla väldigt snälla och hjälpsamma. Tyvärr så la fabriken ner
Min pojkvänn och hans pappa jobbade också där.
Det är nästan alltid en massa skitsnack om arbetsplatsen från dom som jobbar där, men egentligen så är det oftast inte så farligt som det låter.
Gick fin fint.. Det är bara deltid dom vill ha så det passar mig fin fint.. Skulle i såfall jobba 3 dar i veckan och bara kväll. Det blir uppvärmning till heltid =) Jag har ju inte jobbat på såå länge så deltid kan bli bra.
Skulle få reda på om jag får jobbet nästa vecka.
Då gäller det att hålla tummarna för dig
/Maria
Jag fick jobbet, börjar på måndag klockan 15.30, snabba bud

Wow, det var snabba bud!!! Grattis
/Maria
jätegrattis! Ok, även om det inte är världens bästa jobb, så är det ju ett välkommet tillskott i kassan!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Det tillför alltid något.
Jag hadde en gång i tiden ett jättetråkigt jobb i tre veckor: tänkte bara på hur skall jag komma härifrån. Men det tillförde den dimension att jag insåg att jag måste bättra på mina kundskaper om jag inte vill stanna kvar här i all tid och evighet. Och jag tänker ibland på den tiden när något som är mindre roligt att göra eller att man inte alls är roat av att ta itu med en sak.
JätteGrattis till jobbet 
Önskar Dig Lycka Till.
Oj det gick verkligen snabbt, lycka til på ditt nya jobb, hoppas du ska trivas trots allt, om inte så gör som sara sa, stanna kvar tills du finner något bättre. Grattis.
ja en trampolin om du inte trivs, det är inte fel det heller.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....