Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett26-information-om-sajten-och-ifokus
Läst 3054 ggr
Alexej
0

Jag vet...

jag är en jättedålig Sajtvärd här. Jag stardade sajten för jag är verkligen intresserad av pengar, arbetslösheten och utsattheten.

Men som så många andra har jag mått dåligt. Jag är framförallt hittekattsmänniska, dvs jag har alldeles för många fd hemlösa katter och för lite pengar.

Sedan har det varit en del problem med min son under sommaren. Det har hänt saker som jag helst inte vill tänka på. Jag har hittat honom livlöst med en överdos av "mina" värktabbletter och fick ge honom ett nytt liv genom reanimation.

Jag har läst en del här men inte orkad skriva själv så mycket. Så är livet…

Men jag hoppas att jag få ork och allt för att sätta igång sajten snart igen. För jag tycker fortfarande att sajten är bra:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Mammzing
0

Klart vi här ute vet och förstår hur jobbigt du haft det.
Men det gör dej inte till en sämre värd för det!
Alla har vi våra ups and downs.
Sånt är livet!
Ingen räkmacka alltså fast vi vill gärna hänga upp oss på att alla andra har det så bra!

Ta den tid du behöver för att komma igen.
Det rullar på ändå.

Stor kram!

martdat
0

Det är helt OK, det vet du, ta hand om dig själv o var här när du orkar, vad är, reanimation.?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
0

Gumman, du är ingen dålig Sajtvärd. En Sajtvärd har egentligen bra en uppgift och det är att vara juridiskt ansvarig. Sen fårsajten rulla på! OCh det gör den! Ta hand om dig!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[LucyInTheSky]
0

Ta hand om dig, vi här finns kvar när du orkar vara aktiv igen.

Massa kramar från mig och katterna

Mitralis
0

Kramen

shintaida
0

Du kommer igen, vännen!

Vi finns här och håller ställningarna.

Sitt tillbakalutad och njut av livet, Du! Det unnar jag Dig verkligen!

*kram*