Vill du vinna pengar?
Tillhör du de som vill vinna pengar på nånting? Spelar du Lotto eller köper du lotter?
Bara ibland eller regelbunden?
Har du vunnit nångång?
Bild: Wikipedia
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jag spelade lotto ett tag. Trodde på nybörjarlyckan. Men det blev aldrig nånting. Nu har jag inte ens råd till det längre.
Köper ibland en trisslott. men det blir bara småvinster.
För mig är allt med lyckopengar bara en minusaffär. 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Köper lotter nån gång då och då, det mesta jag vunnit på det är 1000:- Dottern har vunnit ca: 5000:- på en v75 rad hon fick av sin morfar
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

ja jag köpper två triss i månaden, hoppas på att bli ekonomiskt oberoende:=, men det e messt nitlotter, elr ny lott som blir en nit,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ja Tack hemskt gärna 
Klart det vore skönt att vinna en slant..men jag köper sällan lotter numera…ibland någon Tia-lott och ibland så får jag någon lott till födelsedagen.
Enligt statistiken så är största vinst chansen på Sverige Lotten (dottern som kollat upp).

Köper triss minst en gång i veckan, har nästan blivit beroende av dem, hela bil är full med dem, men har inte vunnit mer än 100kronor…. Jag började köpa när min kompis faster vann 10000 kronor i månaden i 10 år. Fick nog för mig att jag också skulle vinna någon gång, men det verkar som min tur uteblir. Men jag mår inte så dåligt av mitt lilla beroende, så jag kommer nog forsätta till miljonerna kommer:P
"Chaos is a friend of mine."
Har aldrig tur i spel eller lotterier. Köper nån trisslott ibland men det går alltid med förlust.
Lyckades till och med med att inte vinna en enda spänn på en Harry Boy kupong som var värd 10.000 kr. Konstigt nog så VANN jag den i en tävling som en firma hade som gör arbetskläder.
Där hade jag iaf räknat med att vinna något. Ett trav-system värt så mycket borde ju gett lite vinst, men icke!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

jag skulle vilja vinna 6 miljoner typ
Köper en triss eller en tia då och då.
Sara
Har ståede Lotto å joker för 16 kr i veckan.
Blir nåt litet då och då.
Triss med en kompis, köper varannan vecka.
Nåt litet då och då.
Men om man inte är med kan man ju ALDRIG vinna nåt.
Skulle inte ändra så mycket om jag vann nåt större.

Jag har några stående rader Lotto själv och vi har ett litet tipsbolag på jobbet jag är med i. Köper en trisslott någon enstaka gång. Väntar fortfarande på storvinsten… 
Fick ett mail från Svenska Spel i dagarna. Grattis började det. Trodde jag vunnit något mer än 24:-- som det är när jag vinner på Lotto. Fan vad jag blev ilsk när det bara var reklam för något.
Läste inte ens mailet innan jag skickade det till papperskorgen.
Näe, men jag skulle kunna vara med i Postkodsmiljonären.
Nej jag köper nästan aldrig lotter. Har gjort det nån gång i mitt liv.

Spelar Lotto var vecka, har som mest haft 5 rätt och fick en 1000-lapp eller nåt.
Vann 10.000 på Triss för 10 år sen. Det passade bra, för vi skulle precis köpa hus.
Annars ingen tur. Men det är lättare att vinna om man spelar, än om man inte spelar.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Jag och en kompis tänkte ta hem en storvinst på triss för några år sedan. Vi köpte lotter för 1000 kronor och vann inte mer är c.a 200 spänn.
När vi löste in lotterna i kiosken så sa ägaren att vi borde vunnit minst 400 kronor så han tröstade oss med en chokladkartong.
För de 200 kronorna tog vi nya lotter och där blev det bara nån liten vinst.
Men vi hade i alla fall jäkligt kul när vi skrapade alla dessa lotter! 
ja sambon och jag spelar på lotto för 22 kr i veckan. Händer inte mycket…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#14 När jag läste inlägget kom jag på att jag köpte lotter för 500:-- på en gång för 10-15 år sen. Jag hittade en femhundralapp vid min soptunna! Vem som blivit av med den har jag inte en aning om. Det blåser alltid härnere så den kan ha färdats en bit innan den fastnade vid min soptunna.
Jag tänkte lätt fånget, lätt förgånget och köpte trisslostter för hela pengen.
Första vändan fick jag kanske tillbaka hälften och sen likadant varje gång jag löste in vinsten. Det hela gick plus minus noll! 
Min man har en stående lottorad.
En gång vann vi 16 000 på stryktips och då var vi två som delade. Vi hade så lite pengar då. (Jag var hemmafru) och detta var i december. Dessa 8 000 tusen kronor som vi fick kändes som en miljon
/Maria
#17 Kan tänka mig att det var välkomna pengar! 

Lever på hoppet att kamma hem storvinsten nångång…
Köper inte lotter så ofta men det kan bli en triss eller tianlott ibland.
Förut köpte jag alltid Bellmanlotter men inte vann jag nåt inte
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Visst vill jag vinna men jag spelar aldrig haha.

Tidigare köpte jag massor av skraplotter, men gick över till att ha en stående Lottorad när jag kom på hur mycket billigare det blev öfr mig. 
Har aldrig vunnit några större pengavinster dock, det mesta är smink för 2000 kr.
Min mamma vann lite över 15 000 kr på lotto för ca ett år sedan, så chansen finns ju alltid!
Man skulle inte tacka nej till en vinst.. dock köper jag aldrig lotter eller sådant.

köper aldrig lotter. Utom i konstlotteri förr i tiden, då vann jag två fina tavlor. ^^ Kan man inte ha en massa pengar kan man åtminstone ha det fint omkring sig. :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan