OT - Fackelkampen
Fackelkampen
På Eurosport pågår tävlingen Fackelkampen. Den går i korthet ut på att tända en fackla och hålla den brinnande fram till OS-invigningen den 11 februari. Man kan hjälpa sig själv och sina lagkamrater och sabotera för andra.
Det är i allra högsta grad en lagtävling då varje röst som läggs på en tävlande i ett lag också tillfaller hela laget. Det innebär att om 100 personer från iFokus skulle vara med och tävla och varje dag rösta på varandra så skulle det samla 10.000 poäng till laget. Dessutom kan man faktiskt rösta utan att vara inloggad.
Första pris i tävlingen är att man får ge 30.000 kronor till en valfri välgörenhetsorganisation. För iFokus har valts "Läkare utan gränser".
Som en bonus kommer Eurosport dessutom att köpa annonsplatser hos den community som lyckas bäst vilket för oss skulle kunna innebära att vi får pengar till att köpa en ny bättre webbserver.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Kanon att det kommit!
Tack!
MEN, jag kan inte logga in på något sätt! Hur gör man?
#1 För att hålla faklorna vid liv behöver man inte vara inloggad - bara att klicka på dem! OM du vill vara med och tävla själv så vet jag faktiskt inte hur du ska göra men bekrivning måste nog finnas med någonstans på sidan
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag har hittat det och heter Shintaida där med. 
kämpa på där inne. De andra lagen har varit grymma ikväll men jag och någon okänd hjälte har lyckats hålla undan anstormningen av och till.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Jag började i morse! 
#5 Inte för att jag fattar mycket men man kan tydligen + klicka på flera och sabotera för en person…..
Men jag klickade några gånger nu på dig:
http://fackelkampen.eurosport.se/torches/528
Känns om några tar det på för mycket allvar och är dåliga förlorare…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#6 Alexej
Menar Du att JAG tar det på för mycket allvar och är dålig förlorare??? 
I så fall stämmer varken det ena eller andra. Är en "van" förlorare i spel men har vunnit en miljon i kärleken! 
#7 Nej, absolut inte!!!! Menade ett inlägg på en annan sajt:)
*pjhuuu* Det var skönt att höra!