Tjäna pengar snabbt och enkelt
läs då det här
visste du att man kan få betalt för att öppna mejl?
Emailadvert.se betalar dig 50 öre varje gång du klickar på en länk till någon av våra annonsörer. hur mycket du tjänat.
dom betalar också 1 kr för varje ny medlem du rekryterar till vårat system När någon klickar på din länk och registrerar sig hos oss, sätter vi automatiskt in 1 kr på ditt konto. Dessutom får du 5 öre för varje länk som den rekryterade användaren klickar på. Om du rekryterar 20 personer som tar emot 5 mail i veckan, kan du tjäna 50 kr den första månaden. Så, om du ser till att rekrytera många, så kan det enkelt bli en del pengar.
om du dessutom registrerar dig via den här länken får du pengar direkt!
registrera dig nu och tjäna pengar enkelt som jag
Hm… så om man ägnar sig åt det på heltid kommer man alltså ändå att tjäna mindre än på ett vanligt jobb, med andra ord. Tjänar man 120 kr/timme (inte särskilt mycket) så blir ju det 2 kr/minut. Du måste alltså i 8 timmar klicka på 4 länkar per minut eller en var 15:e sekund för att komma upp i motsvarande summa på en dag. Det går säkert bra att göra i några minuter, men i 8 timmar på en dag?
Eller så måste man värva två nya medlemmar varje minut, alltså 960 medlemmar på en dag. Jo jo, det är ju troligt att man gör…
Jag tycker nog att det hela snarare låter som ett vansinnigt slöseri med tid.
Dessutom, 50 kr på en månad? Det motsvarar ju bara 0,25% av 20 000 kr, som väl inte är en alltför hög lön direkt. Helt klart försumbart, men tiden man offrat är definitivt inte försumbar.
50 kr var bara ett t.ex på första månaden efter ett tag kan du lätt få tusen kroner i månaden utan att göra något.
om du rekryterar 200 nya medlemar första månaden och alla trycker på hundra länkar i månaden (cirka 3 om dagen)och dom fortsätter så kmr du att tjäna 1000 kr i månaden utan att göra något. om du fortsätter rekrytera 200 nya varje månad i 1 år har du 2400 st som trycker på 3-4 länkar om dagen och ger dig 12.000 kr i månaden utan att du gör något(om alla du rekryterat fortsätter trycka på länkar)
vist du kanske inte får 12.000 per månad men enn 500 extra för knappt något jobb så ge det en chans iallafall och bli medlem
Dra på trissor

#1, hahahahaha.

Jag är redan med i detta, och kan berätta att jag på ett ÅR inte kommit upp i 50 kr…
#3: Och hur ska jag kunna rekrytera 200 medlemmar? Om jag mot alla odds råkar hitta 200 personer så kommer garanterat minst 199 av dem att säga ”nej för jävelen, pucko”, så det kommer nog inte att gå så bra, tror jag. Folk är i regel dumma i huvudet, men inte så dumma. Det finns gränser på allt.
"7, Du e för läcker hahahaha.
Jag tillhör de 199:s gäng…. men jag tror mer på att alla 200 säger så….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#9: Kanske, men man vet aldrig. Man upphör aldrig att förvånas.
#6 50 kronor är säkert jättemycket pengar för en trettonåring
vilket trådskaparen är.
/Maria
Det finns alternativ. Det finns tillfällen s.k. möjligheter. Titta in på länken nedan för att se en riktigt bra sajt, hederlig och pålitlig, ren och snygg, ekonomiskt solvent och etablerad sedan länge. Här går det att spara ihop till en slant i utlandssemesterklassen.
jag kan inte låta bli att fråga mig även i det senaste exemplet, vad är haken?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
ok, haken är att inte vara girig efter pengar, det är en biprodukt. Huvudintresset bör vara riktat att använda sig av de marknadsföringsmöjligheter som finns och att expandera till fler medlemmar. Mediet är budskapet , pengar bara ofrånkomlig nödvändighet.
Nej, gå inte på såna här lurendrejerier. Här står lite fakta om TenDollarClick som länkas till i #12: PTC Investigations. Personen bakom TDC har uppenbarligen haft flera lurendrejerisidor uppe tidigare.
_No way! Yes way!
Saga85 tack. Länken gav verkligen inblick i storkapitalets verksamheter.
Ok. Jag måste ta till mig detta. Trodde inte att det kunde finna så många siter med så många tusen medlemmar om det inte gick rätt till och löftena uppfylldes.
Men det verkar som om det är just så. Ingenstans hittar man någon som med trovärdighet kan säga att de fått löftena uppfyllda och betalning för utförda prestationer, som brukligt är i vår gällande rätt och lagstiftning.
I PTCinvestigations tråden kan man följa en medlem som gjorde ett expriment. Han gav sig in med full avsikt att förtjäna så mycket pengar som möjligt och se om de enligt ordningen skulle göra en monetär utbetalning. Det gjorde de icke.
Problemet i hans fall var att omedelbart efter att den preliminära väntetiden löpt ut blev hans konto stängt. Han blev utesluten, därför att han hade skickat ett email där han undrade när de skulle betala och talade om vad som skulle hända om de inte gjorde det. Detta kallade de för förtal och ryktesspridning.
Att hålla sig borta från dessa siter är det enda att rekommendera.
Vilk är då dessa siter? Enligt PTCinvestigation är alla siter som lovar ersättning med mer än 1 cent per click lurendrejeri.
Det finns många siter som har just den nivån på ersättning och det går då att få 10 dollar med jämna mellanrum. En kul hobby alltså. Det är alla fall bevisat att de betalar. Exvis Neobux.
Vad som verkar hända nu är ett massivt korståg mot lurendrejeri, scam och fraud på internet. Vi vill ha bort dessa falska lögnare från våra websidor och är beredda att ta strider i alla länder och alla domstolar. World Wide Internet Web måste vila på internationell lag och rätt och ska inte vara lekstuga för kriminella lögnare som utnyttjar andra människor för att upprätthålla sina imperier och cyniska mörka hemligheter.
När någon säger att pengar är en ofrånkomlig nödvändighet, ha inget med dem att göra. Lurendrejare lurar andra, medan sådana som hävdar pengar är ett nödvändigt ont lurar både andra och sig själva.
Go back to where you came from, Hukanson.
Tack för den passningen, Roarkish, som väl passar bäst in under rubriken "personlig förföljelse". Vad har du emot mig?
En del skriver kommentarer som inte bara är personliga samtal med andra utan har litet intresse för samtalsämnet. Det gillas inte av alla. Det ställer till problem i åsiktskartoteket. Men vi har ju vissa spelregler på en sajt som denna och på internetwebben överhuvudtaget. Det finns inte en sajt på webben som tolererar kränkningar av andra personer eller andra olagliga verksamheter. Det gäller även här på iFokus.
Som jag skrev i förra inlägget; det är faktiskt 100 tusentals personer - över hela världen - som är verksamma på dessa make-money sajter. Det är väldigt lätt att bli lockad och lurad in i denna verksamhet. Jag är inte perfekt. Jag gör erfarenheter men erkänner när jag gör fel och delar med mig av orsakerna till detta. Är det inte bra att vi kan sprida ljus och sanning om detta i stället för att viska i halvmörker om vilka pengaklipp som är värda att satsa på?
Dravel. Du gör precis samma sak som de du säger dig kritisera, vilket är att marknadsföra dessa sajter. Det är ingen skillnad på #0 eller #12 och det är ingen skillnad i din kritik mot andra och min kritik mot dig.
Du kan snurra på det hur du vill, och du är välkommen att göra så. Det är ju det du gör bäst.
Jag säger i mitt inlägg att jag tog till mig av den kritiken av ptc sajterna som Saga85-länken innehöll. Jag tror du skulle må väl av att läsa den länken.
Visst, jag har tryckt en väldig massa emails och har en hel del dollar på konton. Sett i det perspektivet är jag millionär. Dollar-millionär.
Men tror jag att jag ska få ut det i reda pengar? Knappast efter att ha läst Saga85-länken.
Ok, personligt groll får ni ta via PM. JAg låser den här tråden så får sajtvärden ta ställning till det senare.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....