chockad och lessen
en granne till mig har blivit mördad,jag visste att han slog henne ,jag försökte prata med grannar ,men alla sa att han va så trevlig….

åh fy fxx!!! stackars tjej o hennes nära,. var det det som stod i aftonbladet i dag?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

ja det var det som stod i tidningen ,jag har vetat om det i flera år att han slog henne
.och försökte få med grannar ,men jag fick ingen respons,kanske för att han varit polis.jag känner mig så lessen …

Usch o fy vad hemskt! Kan inte säga att jag vet hur det känns, men jag var med om nåt liknande för en månad sen. Men inte min granne. En pappa mördade sin fru och son och jag befann mig i huset bredvid deras. Såg när ambulansförarna försökte få liv i mamman, men inte lyckades. Mycket hemsk upplevelse, även om jag inte kände familjen.
Det allra allra viktigaste för dig nu är att inte vara själv. Och prata om det så mycket du kan, med alla. Man kan även ta kontakt med kuratorer om man behöver. Älta, älta älta! Tänk på att prata mycket. varje dag kommer det upp nya tankar man behöver prata om. ibland konstiga tankar. men det får man lov att ha. Det är en del av bearbetningen.
Tänker på dig! Hoppas du har någon att prata med och att du har sällskap.
Stor kram
Åh fy så hemskt….. JA inte lätt, när det blir så. HAr du npån länk till mordet? Tänkte ta in det på misshandel i Fokus…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
hittat länken…..

jag vet inte riktigt hur man gör ,men det står om det både a ftonbladet och expressen,jag känner stor skuld för att vi inte hann. hjälpa henne..jag pratade med en som brukade umgås med henne ,och det enda hon sa det var att han var så snäll ,skulle alldrig slå henne ,nu har han huggit henne med 3 knivstick
ja vad är det för fel på folk……..
Jag tror den här tråden hamnade i fel forum, i och för sig.
Siberlina har fått tips om vart hon ska gå. Hon är ofta här inne och nog tycker jag att man kan få prata om lite OT ibland.

gunilla du är så snäll
KRam på dig. Du vet var du hittar oss!
#9: Det tycker jag med, men folk brukar alltid skälla på mig när jag är OT så jag tänkte att det kanske inte är så accepterat här på ifokus…

gura ,jag tycker dom ska sluta att skälla på dig …du verkar va en reko kille
haha, gura, jag är själv världsbäst på att spåra ur. och så länge man är trevlig, så gör det ine mig nåt alls.
#13: Glad att du tycker det trots att jag själv skällt på dig någon gång om dina mellanslag och punkter…

haha snälla tråden det blev! Kul!

gura .du är en i gänget , du får gärna skälla på mig ibland..,,
#17: Vov vov voff!!! 
och lilla Siberlina är en görgo person