Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett02-hem-och-hushåll
Läst 4640 ggr
siberlina
0

chockad och lessen

en granne  till mig  har  blivit   mördad,jag visste  att han  slog  henne  ,jag försökte   prata  med  grannar ,men alla  sa att  han va så  trevlig….Gråter

martdat
0

åh fy fxx!!! stackars tjej o hennes nära,. var det det som stod i aftonbladet i dag?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

siberlina
0

ja   det var   det  som  stod  i tidningen  ,jag har vetat om det    i flera  år att  han   slog  henneGråter  .och försökte    få med   grannar   ,men     jag fick ingen respons,kanske   för att han  varit polis.jag känner   mig  så  lessen     …

Mizzy
0

Usch o fy vad hemskt! Kan inte säga att jag vet hur det känns, men jag var med om nåt liknande för en månad sen. Men inte min granne. En pappa mördade sin fru och son och jag befann mig i huset bredvid deras. Såg när ambulansförarna försökte få liv i mamman, men inte lyckades. Mycket hemsk upplevelse, även om jag inte kände familjen.

Det allra allra viktigaste för dig nu är att inte vara själv. Och prata om det så mycket du kan, med alla. Man kan även ta kontakt med kuratorer om man behöver. Älta, älta älta! Tänk på att prata mycket. varje dag kommer det upp nya tankar man behöver prata om. ibland konstiga tankar. men det får man lov att ha. Det är en del av bearbetningen.

Tänker på dig! Hoppas du har någon att prata med och att du har sällskap.

Stor kram

Hawknestgrove
0

Åh fy så hemskt….. JA inte lätt, när det blir så. HAr du npån länk till mordet? Tänkte ta in det på misshandel i Fokus…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

hittat länken…..

siberlina
0

jag vet inte  riktigt hur man gör  ,men     det står om det både  a ftonbladet   och  expressen,jag känner  stor  skuld   för att vi inte hann. hjälpa henne..jag pratade med en   som brukade umgås med henne  ,och   det enda  hon sa    det var att  han   var så snäll   ,skulle  alldrig  slå henne ,nu har han huggit  henne   med 3  knivstick

Hawknestgrove
0

ja vad är det för fel på folk……..

guraknugen
0

Jag tror den här tråden hamnade i fel forum, i och för sig.

Hawknestgrove
0

Siberlina har fått tips om vart hon ska gå. Hon är ofta här inne och nog tycker jag att man kan få prata om lite OT ibland.

siberlina
0

gunilla  du är  så  snällSkrattande

Hawknestgrove
0

KRam på dig. Du vet  var du hittar oss!

guraknugen
0

#9: Det tycker jag med, men folk brukar alltid skälla på mig när jag är OT så jag tänkte att det kanske inte är så accepterat här på ifokus…

siberlina
0

gura   ,jag tycker dom ska  sluta   att  skälla   på dig  …du verkar va  en reko killeGlad

Hawknestgrove
0

haha, gura, jag är själv världsbäst på att spåra ur. och så länge man är trevlig, så gör det ine mig nåt alls.

guraknugen
0

#13: Glad att du tycker det trots att jag själv skällt på dig någon gång om dina mellanslag och punkter…

Tungan ute

Hawknestgrove
0

haha snälla tråden det blev! Kul!

siberlina
0

gura   .du   är  en  i gänget     , du får  gärna      skälla   på mig  ibland..,,

guraknugen
0

#17: Vov vov voff!!! Skrattande

Hawknestgrove
0

och lilla Siberlina är en görgo  person