Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett17-är-du-arbetssökande
Läst 5795 ggr
Imasy
0

För bra för att vara sant?

Jag har sett reklam för detta under en ganska lång tid. Någon som testat detta eller vet någon som har gjort det?

Låter ju helt fantastiskt att kunna dra in så pass mycket pengar på att bara sitta parkerad framför datorn. Därför tvekar jag lite om det är så bra som det låter.

Hade ju varit helt underbart att kunna dra in en vettig heltidslön utan att låta barnen sitta på dagis hela långa dagarna, men jag har ju ingen lust att bli blåst på dessa 400 kr man måste betala för att få börja med detta.

Kan heller inte finna någon information om hur man betalar skatt, hur det blir med pensionsgrundande belopp etc etc.

Mitralis
0

Om det låter för bra för att vara sant så är det nog det också Flört

Gissar att det här är utländska sidor och att det är översatt till svenska. Tittade på bilden av checken och den är på engelska. Detta kan säkert fungera till viss del, men jag tror inte att man ska säga upp sig från jobbet Flört

Gissar att gratisbio.se är en liknande sida och om du tittar på hur den är uppbygd så ser du att du måste handla andra grejer för att få poäng som du kan byta in till biobiljetter och presentkort. Finns även vissa gratisuppdrag man kan göra men jag kommer i alla fall inte ens nästan upp till poängen som krävs för biobiljett.

Imasy
0

Nej, säga upp sig från sitt vanliga jobb är väl kanske en smula dumt ;)

Men fungerar det som en extra inkomst vid sidan av är det ju bra. Men jag undrar varför man måste betala 49 dollar för att ens få börja?

Gratisbio är ju en gratistjänst. Visserligen så tar det ju evigheters evigheter att få ihop några poäng, därför känner jag mig en aning less på det faktiskt. Känns ju inte så skoj direkt att ägna flera timmar framför datorn och få ett presentkort på 50 spänn.

Hade man kunnat få ihop poängen relativt snabbt hade jag nog engagerat mig mer i gratisbio, men nu känns det så ouppnåeligt. Ja, om man inte betalar dyra pengar för att dubbla sina poäng då, men frågan är väl då om man inte går plus minus noll, och betalar sina presentkort man annars fått gratis?

Halvdansken
0

Vad är det? Jag vill inte klicka på okända länkar.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Imasy
0

Det är reklam/registrerings länk till något grejs där man får betalt i riktiga pengar genom att svara på undersökningar. Dock var man tvungen att betala 49 dollar för att få tillgång till dessa undersökningslistor.

Fungerar ungefär som Gratisbio, bara att du får bättre betalt samt betalning i riktiga pengar.

Halvdansken
0

Det där har varit uppe förr på nåt forum och nån hade provat och lyckats tjäna typ 50 kr i månaden eller nåt.

Halvdansken
0

Här är en av diskussionerna.

Imasy
0

Aha, men då är det alltså ingen bluff eller så iallafall då. Men den som hade tjänat så lite, hur pass mycket hade denna "jobbat" med detta då? Du har ingen länk till den tråden?

Halvdansken
0

Och här är mer info.

Imasy
0

Ja då var det nog för bra för att vara sant trots allt då ;)

malgorzata
0

Det har jag kollat upp med mina team medlemmar och det funkar inte så bra. De sajter tjänar på den avgfiten de för eftersom den är inte så himla stor att bråka om. Ingen business online kan ge snabba pengar, nog tålamod är mycket önskevärt. Jag har mitt arbete online vid sidan om mitt ordinarie arbete och hoppas jobba med det heltid någon gång, men det tar tid att lära sig saker och kunskap kostar pengar , men jag kan dela med det som jag har lärt mig och åstadkommit under 1 års period.