Miljonär iFokus

Miljonär

Etikett01-vardagstips-informationer
Läst 3267 ggr
[Vargöga]
2012-05-07 20:09
1

Köpstopp 2012

Brukar ni ha köpstopp ibland och hur länge brukar det vara då?

Jag har satt ett köpstopp till årets slut och det är så svårt att stå emot. Kollar dagligen på olika köpsajter och det kliar i fingrarna och måste ständigt tänka på vad får och inte får göra.

Måste lära mig att uppskatta det jag har istället för att köpa nytt hela tiden.

[ElisabethYL]
2012-05-08 04:15
0

Jag har också köpstopp just nu, enda undantagen är grejer till djuren och kläder om det är nödvändigt..

Det jag tycker är jobbigast är när folk tipsar om olika erbjudanden man egentligen sklle vilja ta… Tiden är för min del fram till sommaren 2013, då jag ska försöka slå ihop mina lån till ett på banken.. Cool

[Vargöga]
2012-05-08 07:00
0

Åh det är längre tid än mig.

Jag har på typ allt förutom mat, hygien, hushållsartiklar och bensin samt smycken till mina töjningar.

Jag har gått ner i vikt en del och mina gympabyxor börjar bli lite stora så jag vet inte hur jag skall kunna få tag på nya utan att bryta mitt köpstopp.

Stephanie
2012-05-17 21:54
0

Jag borde ha köpstopp Oskyldig Fast jag har i alla fall satt ett litet "köpstopp" på godis nu, en av mina största utgifter…

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[Vargöga]
2012-05-18 08:11
0

Jo godis är min största utgift också så sedan igår har jag godisstopp jag med.

[ElisabethYL]
2012-05-18 08:45
0

#3 Även om köpstoppet bara gäller godis, är det alltid någonting du sparar pengar på.. Och som grädde på moset kanske du slipper någon tandläkarräkning.. Flört

[Vargöga]
2012-05-18 10:27
0

Hehe ja precis.

appelsinchoklad
2012-07-02 06:51
0

Jag har inget köpstopp, känner inte att jag skulle klara av det. Däremot har jag gjort en ny budget så jag har inte så mycket pengar att handla för i månaden så jag kommer inte kunna handla så mycket, planen är att jag inte ska handla så mycket. Hoppas att jag kommer klara det, både hålla budgeten och att inte handla så mycket.

Har även bestämt mig för att sluta äta chips, hoppas jag klarar det denna gången. Klarar jag det kommer jag spara iaf 1000kr. Antagligen mer. Det kostar bara pengar, tycker ändå inte det är gott.